i love surprises!

Heldag i skolan idag med josse! började med ett prov som aajo, jag kanske inte ska nämna det ändå... Ivarjefall så var varken annie eller chatrin i skolan idag. Var sjukligt trött imorse alltså, var nära på att stanna hemma jag också men jag tog mitt förnuft till fånga och drog iväg till skolan anyway. Jag ska ju trots allt bara gå klart den här veckan innan det bär iväg!

Åh, en sak till! Min mamma är så gullig!
På torsdag har hon först beställt vaxning och färgning av ögonbrynen till oss i sandviken! Mina ögonbryn ser ju verkligen förjävliga ut och tydligen ska damen som ska fixa oss inte vara nådig. Jag kommer få skäll för hur dom ser ut! Haha

Förutom det så har hon beställt en klipptid åt mej hos min favoritfrisör marie som jag har klippt mej hos tre gånger förut tror jag. Riktigt duktig.

Guuuuud vad härligt det ska bli att unna mej själv lite lyx, och tack tack tack mamma! Guld värt!



Jäklar, nu vart den här veckan plötsligt ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0