pluggar inte, kikar tv!

Skönt att kunna sätta sej framför tvn ett tag istället för att plugga. såg nyss att det var en crosskille som hade dött på nyheterna. Fan vad hemskt att dö av sin sport, sitt liv lixom. uscha! Det är ju som att jag skulle ramla illa och dö på träningen. Det har ju inte vart så långt ifrån några gånger. Nej sådär kan man inte tänka. Jag har faktiskt fått hjärnspöken ändå på min träning. Kom nyss hem därifrån faktiskt, gick väl som det gått de senaste veckorna, jag har så hårda krav på mej själv och är jag inte nöjd med min ridning så är jag inte. Och då spelar det ingen roll vad min tränare säger. Att jag ska släppa småsaker och tycka att jag är bra, för jag kan ju det här!

Men... Det är ju de dåliga förlorarna som vinner i längden! Nu ska jag åka iväg och bara ladda batterierna. Det ska bli så skönt att bara vara. Slippa krav och bara leva! :)




Puss och Godnatt!
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0