nine

Haha, min praktikplats är väl för rolig alltså! Idag fick vi sparkcyklar dit, ni vet sånna som man hade när man var liten, som jag testkörde! Dom bjöd mej på mat också, as always! Carro hjärta Lenny´s!

När jag slutade kom amanda dit så kollade vi på lite tapeter och sånt, sen gick vi hem till mej och käkade sallad med mamma och Daniel. Nu sitter vi i amandas nya rum i källaren, riktigt mysigt! Kvällen har vi spenderat här i våra mjukisdressar, ätit ost och kex, choklad, druckit cider och kollat på "australia". Riktigt bra film alltså! Fick nästan en tår i ögat, men det var för att "drover" är så snygg så man dör.

Imorgon ska vi in till valbo en sväng och kika in lite prylar vi ska ha med till thailand. Sen ska vi nog plugga eller nåt. taggataggatagga. Näe men seriöst. Måste få lite saker gjort.






om 25 minuter är det 9 dagar kvar!
BEHÖVER JAG ENS SÄGA ATT JAG LÄNGTAR LÄNGRE?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0