HEJ VARMA THAILAND, HEJDÅ KALLA SVERIGE

jag kan inte sova. jag var så otroligt förvirrad imorse och trodde att klockan var 12 när jag vaknade och tänkte YES. eftersom jag sovit då dåligt så ville jag bara gå upp. efter en närmare titt på kockan så var den bara 08.00, inte lika mycket yes. Men nu kan jag inte somna om ändå. haha.

Nu ska jag bara packa i det sista och så, och sen är jag klar! Har en sån där känsla av att jag kommer glömma nåt viktigt så att jag duberkollar pass och pengar hela tiden. hahaha.

Skulle verkligen vilja träffa er allihopa innan jag åker vetni! Speciellt hejdå till annie chatrin och jossan, linnéa och hanna, farmor, Catta, mamma och syskon. Och alla ni andra som inte står med här. Ni får ha det underbart! Så ses vi om sisådär tre veckor igen :)

PUSSS!


Kommentarer
Postat av: mickan

ha det så underbart! sola lite åt mig också :D

2009-02-16 @ 14:13:57
URL: http://mickanfredriksson.blogg.se/
Postat av: Julia

ha så kul carra! :D och hälsa amanda också :D

2009-02-16 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0