Det finns ingenting vi inte kan

För vi har varan. En massa tankar kommer tillbaka från högstadietiden, alla galna. Verkligen galna saker vi gjorde då. Och livet lekte eller vad säger man? Bara en sån sak att vi faktiskt snodde en båt tillsammans på första klassresan. Och som micke malmgren sa till oss, - ni lär ju aldrig ha tråkigt! Eller hur det nu var. Och när man tänker efter så hade vi aldrig det. Vi var alltid dom som gjorde först och tänkte sen. Om vi ens tänkte ihuvudtaget det vill säga! Tider förändras och så är det. Men ibland blir jag ledsen över att vissa tider faktiskt på sätt och vis är förbi.

Skolavslutningen i 9an. Jag, Amanda och Linnéa


Idag gick jag och linnéa ut och "gick" Eller ja det där stämde ju inte riktigt. För redan vid posten så hittade vi en kundvagn i snön som vi tog upp, först skjutsade jag linnéa. Sen skjutsade hon mej. Rena skräckupplevelsen kan jag lova! Det var ju inte direkt lätt att styra! Sen träffade vi på en tant utanför konsum som sa att det var hennes vagn och talade om hur snälla vi var som toig hit den till konsum. Haha vi höll bara med vi. Och tur var väl det för vi ska få hittegods imorgon! Wiho.

Läst amandas blogg nu och helgens planer låter perfecto! Ost och kex @ amanda it is! Värt att tilläggas är väl att jag kanske hinner med en sväng till stallet på fredag på dressyrtävlingen (som jag skulle vara med på men tackade nej till) ska nog hejja på ORF. Mamma hade träffat min gamla tränare Thomas också, han hade hälsat att han skulle nypa mej i örat om jag slappade till mej och tappade fokus.

Nu blir elin arg för vi ska kolla på van veteren. Elin fick 6 filmer när hon fyllde så nu är det en varje kväll!


Godnatt!


Ps. Tack till alla som finns här. Ni är det bästa jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0