det där jävla huddik alltså!

var på dagis imorse och intervjuade småbarn, sen sjukanmälde jag mej från praktiken. Känner mej riktigt dålig idag! En massa massa te. medicin från apoteket och vila är vad jag behöver. Just nu har jag jätteont i huvet, vill verkligen inte åka på kurs i huddik imorgon men jag måste för den är obligatorisk, och missar jag nån kurs i år måste jag gå nästa år också, suck. Åh, nu måste jag gå ner och stoppa in en tvättmaskin. blääääää, så tråkigt! men det är väl ett måste om jag inte vill se ut som en lortgris. : )

Sen ska jag och brorsan lägga oss framför tvn och smaska på varsin chokladkaka och dricka bubbeldricka. Det är lyx det! Det är ff ikväll vettni! Haha.

Nej nu ska jag gå och göra nån nytta.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0