"Nu lämnar vi det jobbiga i det här rummet och går vidare"

Nu känns allt mycket lättare. Idag har vi varit på typ "kris-terapi" alla fem hos en kurator. Det var skönt att få säga vad man tyckte och kännde och höra vad alla andra hade att säga och så. Var lite skeptisk till hela kurator-grejjen från början men det var faktiskt bra. Hann med en sväng på skolan också, pratat med lärarna och sådär.
Avslutade med att jag, amanda, chatrin och frank mötte upp robin för att käka pizza.

Nu har frank åkt hem och jag är väl inte jättelycklig över det direkt. Tvärt om. Det är jobbigt att bo såhär långt ifrån varandra, samtidigt som vi faktiskt träffas så ofta vi kan. Men vill man så kan man. Så är det ju med allt tror jag.

Funderar på att ringa och fråga mina kära vänner om der är sugna på en spontan vinkväll. Kom på att jag hade en flaska hemma som jag fick av franks snälla kompisar för att dom fick följa med till stugan :) Vi är ju tros allt lediga imorgon.

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0