järngänget testar: cleansing diet!

Har nyss kommit hem efter eftermiddagsplugg på waynes och en sväng på stan med amanda och chatrin. Vi har nu paktat ihop oss om att vi ska gå på citron-vatten-cayennepeppar-dieten en tid framöver. Alltså hetsbanta med andra ord. Jag vet inte om det är speciellt sunt alls men det ska tydligen rensa kroppen! Och det är väl bra? Haha. Så off to ica direkt när vi kom hem för att inhandla det vi ska äta under den kommande veckan. 8 citroner och en kryddburk. Fan vilka idéer vi kommer på. Eller ja, tro det eller ej så är det chatrin som ligger bakom varenda jävla bantningstjossan "rensa kroppen" naturdiet, salladsdiet, gi och allt annat skit vi provat. Nu ska järngänget testa något nytt! Haha fyfan vi är dumma i huve. Men enligt säkra källor så gick beoncey ner 20 kg med det här...

Ta mej inte fel nu. Jag älskar kurvor och tycker inte att det är vackert att se ut som en vandrande pinne. Men, att droppa nåt kilo sådär. Helt okej!

Amanda ska på grund av det här komma hit på middag ikväll och sova här. Mästerkocken ska bjuda på lax!
Dessutom vill jag ha sällskap medans min mor är ute och dricker alkohol med sina jobbarkompisar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0