take me away to life

Ett år kvar tills jag planerar åka bort, och inte komma tillbaka förns jag känner mej nöjd.
Nu är alla vi träffade i Thailand fortfarande ute och reser. Tom, Clark, Daniel och en massa annat folk.
Säg något ställe dom inte varit på? Jag blir så avis´när man sitter och kollar igenom album efter album på facebook. Jag vet att jag stressar och har all tid på mej i världen att göra en jorden runt resa. men jag skulle DÖ om det inte blev av. Jag vill inte vara en tråkig svenne, det är inte jag.
Jag vill gå min egen väg, resa bort.

koh san road, bangkok. happy faces :)



yai beach, koh phangan



jag vill inte vara här hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Amanda

inte jag heller...

2009-08-09 @ 15:01:09
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0