en vecka kvar

Rise and Shine!
Jag smygsitter just nu vid brorsans dator och han ligger och sover här precis bakom mej.
Min skoldata har krashat, mamma är sjukt rädd om sin och elins är inte att tala om. panik! abstinens!
Skolan kommer döda mej med tanke på att det är tredje gången min dator går sönder. heh.

ska springa och duscha sen iväg till björk and berries (heter det så?) med mamma för att handla lite saker. Ska nog köra dit, askul. Ikväll krockade planerna då Josefin G fyller 18 och jag var välkommen dit, sedan kom jag på att hannas mamma fyller 50 så John och Mami ska dit. Jag följer med mina föräldrar för en gångs skull. Men man får ta dom chanser man får att träffa hanna. Hon är verkligen överallt och ingenstans. Hennes pojkvän är där också, så nu ska man äntligen få träffa honom! Blir nog trevligt ikväll :)

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

hehe, ja jag känner verkligen att jag aldrig tar det lugnt ! men de här sista veckorna ska jag göra det faktiskt och bara vara hemma! annar skommer jag gå in i väggen ! hehe, ska bli så kul att ses ikv å då får du berätta allt om hårmodell grejen :D

2009-08-14 @ 13:18:11
URL: http://hannawestin.blogg.se/
Postat av: kräm

hehe tack tack! men fan nu fick jag ju massa förhoppningar att leva upp till :P men jag ska göra mitt bästa så du kan fortsätta läsa!

2009-08-14 @ 14:23:04
URL: http://erikssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0