mer död än levande

Även om det var ganska roligt igår så är det fan inte värt det när man vaknar och mår som jag gjorde idag. Jag kom upp ur sängen först halv 5 på kvällen. Jag har aldrig varit såhär jävla dålig någon gång och jag vill inte bli det igen. Dagen har jag spenderat i catta och beggas säng. Jag har spytt typ 10 gånger och jag har blivit matad, men det hjälpte inte så mycket för jag spydde bara ännu mer. Fyfan. Jag har näst intill varit okontaktbar och det är faktiskt så att jag funderar på en nykter sista april för jag var mer död än levande idag och mår illa vid bara tanken på alkohol...

Och det finns ärligt talat inga ord som beskriver hur mycket catta och begga betyder. Att jag får ramla in hit när jag vill och stort tack för att ni ställer upp och tack för att ni hjälpte mej idag när jag mådde skit.
i love you guys! Det ska ni veta,

Nu ska jag ta och åka hem från gävle, men det blir fan sängen direkt när jag kommer hem.

puss och hej sliten tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0