Tidsoptimist eller vad?

Såhär går det om man tänker "snart, ska bara" mina vänner! Just nu sitter jag och funderar på om det bara är jag i hela ockelbo som är vaken och om jag är duktig eller puckad som sitter uppe halv 2 på natten och skriver en uppsats om svenska språkets historia. Och jag kan lova att det är tungt vid den här tidpunkten. Det finns nog en anledning till att jag slutat vakna av min väckarklocka. Men jag kämpar jag kämpar för att komma ikapp med allt plugg. Känner redan nu vilken jobbig dag det kommer bli imorgon på min apu. Ska dessutom träna direkt efter jag slutar. Jobbigt! Kvällen ser däremot mycket trevligare ut, ska käka middag med Mrx (blondinbella wannabee) hahaha. Mysa ska vi göra och kolla på idol och hålla tummarna för att Johan åker.

Ni får ursäkta min design så länge! Allt är lite provisoriskt just nu. Har inte heller nån ork att hålla på med det där.

Hoppas metrobloggen öppnar snart igen också så att jag kan informera alla om att jag bytt. Just nu sitter jag och skriver till en pers och det är inte så jättegivande. Viktigast är det faktiskt att min farmor läser min blogg! Om inte det ordnar till sej så blir jag tvungen att ringa till henne och tala om adressen hit. Jag tycker att det är roligt att hon läser och jag hoppas att hon tycker att det är roligt, och kan jag förgylla hennes dag så gör jag det mer än gärna. Jag har en sån fin relation till min farmor och hon har alltid ställt upp. har jag förresten berättat att det är hon som la ut 7000 för att jag skulle kunna beställa thailandresan? hon gör allt för mej och jag vill göra så mycket i hennes tillvaro roligare också, och eftersom vi inte ses så ofta så är det roligt om hon kan hänga med i mina dagar ändå.
Kärlek till dej farmor, och tack för allt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0