Julshopping!

Idag har jag haft världens mysigaste dag med mina bästa vänner linnéa och amanda. Vi gått omkring och julshoppat litegrann (dock inte så mkt julklappar, mest till oss självla) haha. Käkat på stan och bara haft det allmänt trevligt. Synd bara att jag har lidit av en grym huvudverk hela dagen! Hittade så grymt mycket saker jag vill ha! Jag köpte bland annat mina stövlar som jag kollat på förut, kostar 1300:- har jag för mej. Men nu är det ju total utförsäljning på wedins så jag gav bara 835! Kändes lite som ett kap för jag ÄLSKAR DOM!

Köpte julklappar till mina syskon också, skulle faktiskt nästan kunna skriva vad för att dom ändå inte läser. Men för att vara på den säkra sidan låter jag bli.

Nu sitter jag hemma och ska precis äta middag med min brorsa som är den viktigaste mannen i mitt liv har jag kommit på, min kusin, min moster och min mamma. Mysmiddag!

Sen ska jag nog göra lite fusknaglar på mej själv. tänkte göra riktig franska manikyr här i veckan men mitt tunga arbete som jag utför på min apuplats kostade mej minst tre av mina finaste naglar! Buu.

Kvällen ser ut att bli kanon, massa mys!

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0