Because i'm worth it

JDet är verkligen svårt att motstå när man går på stan och det verkligen kliar i fingrana på en och ens bankomatkort skriker  "use me". Idag var en sådan dag, och eftersom jag är en svag person när det gäller shopping blev jag tvungen att inhandla en del saker, även om jag vet att det är julklappshandling på lördag och att de flesta pengarna som blir över ska in på sparkontot till thailand.
Men...
Det blev bland annat en lång grå stickad tröja som jag varit på jakt efter länge nu och en hel del nytt smink. Och just nu så ångrar jag mej inte alls. Jag kände helt enkelt att jag var värt det.

Jobbet idag gick otroligt segt, dom två första timmarna kändes som en och de två sista kändes som 4. Segt mot slutet alltså. Vi har ju börjat sälja Universal Telecom på jobbet nu istället för glocalnet. Inte min grej kan man säga. Högre provision får vi ivarjefall, undra varför.

Nu sitter jag här vid datan as usual och inser att jag måste ta tag i svenskajobbet snart. Snart är nog mitt mest använda ord, vad man än säger så säger jag snart. Och kolla nu bara. Här sitter jag dagen innan inlämning och tänker fortfarande snart. Satsar i vilket fall som helst på mvg no matter what så jag antar att jag blir uppe hela natten.

Men, återigen. Jag ska ta tag i det där snart., först ska jag dricke té.






















Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0