I want you here

Har alldrig vart så segt på jobbet som det var ikväll. JAG HATAR UVCT! Jag är verkligen kass på att sälja deras tjänster. Blir tokig för jag kommer inte får nån bra lön. Kommer inte kunna beställa mina älskade klänningar från asos och inte kommer jag kunna lägga undan till thailand heller som jag måste. E allmänt grining. Och lite ledsen för att jag sover ensam. Hade velat ha sällskap, senare i veckan blir det mys ivarjefall! I hope. I need it. Det är en tung vecka som jag har framför mej. På torsdag vet jag inte ens hur jag ska göra, hela mitt liv är dubbelbokat. Har jobb och samtidigt är det tävlingsmöte där vi ska planera lite för tävlingarna 09 osv. måste jobba, måste till stallet. fan vad segt. Hade tänkt att jag kanske kunna flytta min torsdag till söndagen den här veckan, men på söndagen är det brudarna som gäller, och eftersom jag skällde ut linnéa för att hon var sugen på att skippa vårat mys för åre med pojkvännen, så ser det inte bra ut om jag skippar för jobb.
Plus att mamma undrade om jag ville hänga me till fjällen i helgen. Har inget planerat fre-lör alls så det hade ju varit mys det med. aja. Fan vad jag babblar.

på tal om allt och inget, hoppas Chatrin är tillbaka i skolan snart. Miss her!



HAHA, måste bara berätta roligaste saken också.
Eftersom jobbet segade så hade jag och amanda tävling i paint,  vem som kunde måla finaste julgranen, men som vanligt spårade det riktigt ordentligt och slutade med att vi tävlade om vem som kunna måla den råaste julbilden. Tror ni min julgran blev snygg med ett avhugget huvud som julstjärna eller kanske amandas tomte som blev avsågad på mitten med en motorsåg, därav amandas röda julgran. haha. Jag förstår inte. Nästan så man måste söka för det där! Sick!

Jaja, nu måste jag sluta innan jag delar med mej av alla andra störda grejjer jag gör!


I want you here
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0