Min dag

DAGENS VILL HA: Tid!
DAGENS KLÄDSEL: ljusa dieseljeans, grå tee, svart baslinne, svart kofta från topshop, stövlarna
DAGENS SMINK: Dagcreme, foundation, puder, solpuder, ögonbrynspenna, mascara, rouge
DAGENS FRISYR: platt och livlöst, det regnar ute.
DAGENS HÄNDELSE: väntar jag fortfarande på
DAGENS LÅT: nåt me paul pott, lyssnade på det imorse. haha
DAGENS PLANER: gick väl sisådär. inte så många punkter på "ska göra listan" avbockade.
DAGENS SAKNAD: mysis
DAGENS DUMMASTE: att gubben på gävle inköp hade glömt boka in oss. FY!
DAGENS SJUKA: nationella matteprovsångest
DAGENS DROG: tugummi
DAGENS ROLIGASTE: jossans äventyr i bomhus!
DAGENS FAVORIT: annie, hon kallade mej stumpan <3<3<33<33<3<3 (haha)
DAGENS KÖP: oj oj oj, det som ingen vet har inte hänt. kan ivarjefall säga att jag köpte kärleksrökelser som jag delade med jossan ;)
DAGENS GODIS: en daim
DAGENS HUMÖR: Bra, men trött
DAGENS ORD: matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0