mamma mia

Blev hemmakväll x2 för mej i helgen. Nu sitter jag hemma hos mej med brorsan. Har käkat sallad, sen gick jag till preem för att köpa cola och godis till oss. Kunna inte motstå frestelsen att hyra mamma mia också. Är jag den ända som inte hade sett den? Aja, det var en mysig film. Blev ju på sjukt bra humör av den också. Roligt att jag upptäckte att sing-a-long versionen fanns med så efter att filmen var slut så sjöng jag lite abba här för mej själv. HAHA. Jag stog i fotöljen och sjöng i tv-dosan. ohmy ohmy vilken syn hörrni!

Nu sitter jag och kollar på room 401. Skitläskigt när man är ensam! Just nu skulle jag vilja ha ett glas vin, ett stort badkar OCH en erik. Men mest av allt vill jag ha en erik. Jag vill inte sova själv.



If you're all alone
When the pretty birds have FLOWN
Honey, I'm still free
Take a chance on me
Gonna do my very best
And it ain't no lie
If you put me to the test
If you let me try

Take a chance on me
That's all I ask of you, honey
Take a chance on me

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0