I guess theres so much more

Tisdag + Onsdag! Älskar dom dagarna! Så skönt att inte behöva göra nåt annat än att träna, som dessutom för det mesta är roligt. Skolan idag var chill. Åkte hem med amanda kl 12 och backade jättefina pepparkakor och kollade på film. På kvällen tränade jag, tog 1.10 på träningen bra nu! Känns så jävla skönt att få lite självförtroede i hoppningen igen. jag nöjde mej så och hoppade inge högre. Dom andra dom 1.20 men jag kännde mej helt enkelt nöjd och Afet var så duktig så jag hade lixom ingen anledning till att pressa honom.

Nu sitter jag och kollar på titanic med brorsan. Den filmen är väl för fin alltså! Har sovmorgon imorgon, har bara julmys i skolan och det är ju inte allt för jobbigt! På torsdag ärdet pluggdag och på fredag är det julavslutning! Som jag har längtat efter min ledighet alltså. Upp till stugan i fjällen, mysa med amanda och familjen, åka skoter och skidor och inte behöva tänka på jobb eller nåt. Också får vi ju inte glömma julafon om drygt en vecka! MYS MYS MYS.

jag är på bra humör nu. :)

'Cause you give me something,
That makes me scared alright,
This could be nothing,
But I'm willing to give it a try,
Please give me something,
'Cause someday I might know my heart.

Puss och Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0