För vi är oslagbara

Mina bästa vänner. Linnéa och Amanda.

Hittade en söt text i linnéas blogg. Kommer du ihåg?

"Eftersom jag inte gjorde det jag skulle åkte jag och lunchade med carro istället. Något vi kom på att vi ska göra lite oftare, för hur mysigt är det inte att sitta på ett fik och snacka skit?
Dansade balett på bibblan, garvade sönder, pallrade äpplen och var allmänt damp som bara vi kan vara hann vi också med. Vi är oslagbara, och jag undrar om det finns någon som har roligare än vad vi har tillsammans? Som Micke i våran gamla klass sa; Ni kan ju inte ha en enda tråkig stund tillsammans? Och nej, det stämmer nog. "

Nej, det stämmer! Vi har alltid så jävla roligt!

Det finns helt enkelt ingenting vi inte kan!
tänk, alla år och alla minnen. det är helt sjukt! Förstår ni ens hur mycket bilder vi samlat på oss under allt vi gjort tillsammans under åren? Och fattar ni hur mycker vi gjort? Bara  DIGGAR ER, ÄLSKAR ER.

























det är inte lätt att hålla ihop tre stycken så tight, och det har det verkligen inte vart heller. Men på ett eller annat vis så hör vi ihop, we belong together. Glöm inte det :)

Nu ska jag sluta vara känslig och töntig. Men, ni är så bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0