Fjällen nästa

Julen var jättemysig, var hemma hos farmor och farfar med alla kusiner och sånt och käkade och delade ut lite paket och sånt. Släkten är bäst! Sen på kvällen så åkte vi hem till john och så fick vi våra paket från dom.Jag fick pengar insatta påmitt resekonto, en skitstor resväska, parfym, och en massa smågrejjer. Mest pengar.  Bäst på hela dagen var nog att min pappa ringde från thailand plus att jag fck ett kuvert med pengar av honom. Det gjorde min dag :)

Nu sitter jag hemma hos amanda. V har precis vart ute och fixat med hennes hästar och nu håller hon på och gör sej iordning. Vi ska ju till fjällen idag. Ska bli skönt att åka lite bräda och så. Skönt att vara där och fira nyår, det är så överskattat här hemma tycker jag... Enda nackdelen är väl att jag kommer sakna erik, eller ja det gör jag ju redan. Han är det finaste. så himla bra!

Ha det så roligt på nyår här hemma, ses nästa år. Haha



PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0