Dagens

Har inte så mycket för mej. Funderar på att gå på stan, kanske har fått pengarna från apun?
kanske köpa nåt? haha. Äh, vi får se. jag känner mej så trashig så jag vill inte ens gå ut.
här kommer en "dagens" ivarjefall.

Dagens vill ha: fint hår
Dagens klädsel: jeans, stövlar, svart baslinne, grå fredperry tröja.
Dagens frisyr: En knut mitt på huve! Inte nice.
Dagens händelse: projektarbete
Dagens låt: last train home
Dagens planer: ta en fika, jobba
Dagens saknad: sweet
Dagens dummaste: Jag?
Dagens sjuka: Träningsverk
Dagens drog: KAFFE!
Dagens roligaste: amanda
Dagens favorit: annie, chatrin och jossan är mina favoriter!
Dagens köp: inget
Dagens godis: inget godis
Dagens humör: Hyfsat.
Dagens ord: företagsekonomi


BILDFÖRKLARING: MIN SÖTA VÄN ANNIE!


nu blev jag genast lite gladare.
puss :)

Kommentarer
Postat av: ANNIE

MEN YEY CARRA, YEY SOM fAN

2008-12-04 @ 18:02:47
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0