And I never was smart with love I let the bad ones in and the good ones go

jag ska inte vara bitter. jag ska inte vara elak. jag vill verkligen unnan dig detta. jag vill unnan dig att träffa en fin och rolig tjej. det vill jag verkligen. det som gör ont är att det blir så uppenbart att du är över mig.
jag då? när ska man vara stolt över mig? när ska man börja kunna säga "jag har grillar med carro" eller "jag och carro ska till ikea"
så jävla enkla saker. jag blir matt.
mitt namn kan inte nämnas. jag vet inte. skäms du?
är det någon som inte får se att du hänger med mig?
jag vet att det är fjantigt men VAFAAAAAAAAN DET ÄR JU SÅ JÄVLA ENKELT. KAN DU INTE BARA VARA LITE STOLT ÖVER MIG??????????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju den finaste som finns <3 å vilken kille som hellst skulle vara STOLT som fan att vara/gå brevid dig på ikea =) Annars e de ngt fel på han....

2012-05-03 @ 04:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0