solen i ögonen

vilken kanondag jag hade igår! först tvättade jag alla mina kläder och städade hela köket, efter det lunchade jag med simone och agge ett par timmar, för att tillsist gå hem och laga mat för att sen, tro det eller ej, åka och springa med johannes i hemlingby. och fyfan vad stolt jag är över mig själv! för jag sprang 2,5km utan att stanna. och jag har inte sprungit eller tränat på väldigt väldigt länge. men jag fixade det. nu ska jag börja springa.




Du är resan som jag velat ska ta fart, Du är gåtan som jag aldrig löser klart. Du är början på nåt nytt och nånting underbart. För mig, för mig, för mig.

När hösten kommer och tiden gått för fort, När allt känns på rutin och redan gjort. Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort. För dig, för dig för dig.

Jag är hög nu sen den dagen när du kom. Ja, jag är hög nu och kan inte somna om. Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång. Med dig, med dig, med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0