mars 24

jag är så äckligt jävla trött nu. började dagen med den obligatoriska en gång i veckan försovningen och en joggingtur till stigslund. alltid lika härligt före åtta på morgonen. på det, ett tolvtimmarspass. gick iallafall hem till catta mitt på dagen en sväng, fikade lite och laddade batterierna. det tar på en att jobba så länge. speciellt på en demensavdelning där man får höra samma ramsor, samma tjat och samma prat tio tusen gånger om dagen. men, jag älskar dom. mina goa goa tanter och gubbar. får så mycket kärlek av dom:)
typiskt med en jobbhelg när man har hundra andra saker man hellre gör. typ, går ut. jag längtar efter vin. dessutom ringde min kusin kalle idag och ville komma förbi och umgås lite med mig ikväll.
ska iallafall gå hem till jägis nu och diskutera lite sen ska jag soooova och ladda inför jobbet imorgon. sugit att man förlorar en timme inatt. not ok! men det blir härligt med ljusare kvällar såklart.
ajaaaaa.
en matlåda. EN MATLÅDA? hur fan tänkte du nu carro? är du en jävla mamma eller? fru kanske? eeeh.
dör på mig själv en aning ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0