SATAN I GATAN

härlig taktik. jag tvingar alla på facebook att läsa min blogg. det funkar så sjukt bra. för även om ni inte tror att ni bryr er, så är ni tillräckligt nyfiken på att klicka på länken ändå!
nog om det.
jag har jobbat tolv timmar idag. helt sjukt. är trött som ett as för att jag sovit cirkus 3 timmar inatt. var så kräkless att jag var tvungen att ringa min bästis josefin idag på min rast och spy lite på henne. inte för att det är hennes fel att jag är trött och har en jobbig dag på jobbet. utan för att hon är just det. min bästis. då får man spy på varandra.
nog om det med.
FÖR VET NI VAD? JAG FLYTTAR TILL ITALIEN I SEPTEMBER. GÄVLE. KÄRA GÄVLE. HAT OCH KÄRLEK. VI KAN ÄLSKA VARANDRA HELA SOMMAREN UT. MEN I SEPTEMBER LÄMNAR JAG DIG. HÖR DU DET?
JAG LÄMNAR DIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0