och där sprack planen, typ

avbröt packandet och gick hem till jossan och fikade en timme. så jävla värt. sen gick jag fram på stan en sväng och mötte carro. nu har jag nog energin som behövs. och va tråkigt tycker ni, att jag bara maler på om min jävla flytt. men det är så nu. måste få mala lite! jag vill att ni ska tycka synd om mig. lite iallafall. för det är fredag och jag har så sjukt jävla tråkigt. jag vill ju inte göra tråkiga saker på helgerna. helger ska vara roliga. nu när jag äntligen är ledig en hel helg så ska jag flytta och städa. ska satsa på att göra klart städningen imorgon. så jag har lördag och söndag totalt fria till annat. jag vill kunna gå en lugn prommis genom staden och jag vill åka till ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0