mars 20 - the lovers are losing

jag höll mitt löfte och städade lägenheten igår (med hjälp av mina fantastiska vänner hanna och karin). känns så sjukt skönt nu. har dessutom packat ihop fem lådor med skit som ska till mamma i ockelbo och jag har rensat garderoben och fått ihop en hel svart sopsäck med kläder som jag inte använder, eller som jag inte är intresserad av att använda längre som ska hyvas.
idag återstår lite småplock och skurning av golvet.
kan det vara så att fröken ehn är i tid för en gångs skull? är ju inte direkt känd som hon som är i tid. till nåt.
nu ligger jag och gosar med hanna i sängen:) ska gå upp och laga lite lunch snart, kyckling och grön sparris!
möms. på em tror jag att jag ska ta en sväng på stan.
tror det först när jag är där typ. aja.
ps. jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0