Like every city needs a distance, every sky demands a moon, Every winter needs a snowfall, every summer wants a June, Money's just a piece of paper, gold is blinding don't you see

okej. nu har det varit deppigt här ett par dagar, så nu ska ni få slippa det ett tag. för idag är jag glad, så jävla glad! har haft en kanondag på jobbet och tog en skön prommis hem. vädret? underbart! förtår mig inte på folk som väljer att åka buss en sån här dag. skämms. ut och gåååå! det är ju bland det härligaste som finns. att vara ute och få lite energi. för det får man av solsken och frisk luft!
idag ska jag ta tag i mig själv och börja packa ihop mina saker. för, det börjar dra ihop sig nu. ska dessutom försöka mig på att träffa min bästis josefin. om det finns tid. hoppas! och imorgon kommer hanna hem, tror jag. har saknat ihjäl mig efter henne. och jag fattar inte varför jag är så glad. jag har mens och borde enligt min natur vara ett monster vid det här laget, men det är jag inte! haha. veckan ser dessutom kalas ut. jobb imorgon, ledig på onsdag, jobb torsdag fredag, 25årsfest på lördag och en ledig söndag.
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0