Grannar...

jag har sån sjuk koll på mina grannar har jag kommit på. det känns nästan som att jag känner dom. dom till vänster längst bort har alltid fest för på helgerna står det alltid ett gäng på balkongen och röker och dricker. dom till vänster om dom spelar alltid tvspel eller kollar på thesimpssons. grannarna snett nedanför dom har en busig katt och dom innanför dom har ett stort terrarium med en massa äckliga saker i. grannarna rakt fram står nästan alltid utanför en dörr och röker. jag har inte bestämt mig om det är en källardörr eller en lägenhet. jag tor att det är en udda lägenhet. grannarna till vänster lagar mycket mat. alltså. alla tre på rad står jämt och ständigt i köket och grejjar.
sspeciellt grannarna i mitten. ibland kan jag sakna att vara två när jag ser dom. som ikväll när dom stog och lagade mat tillsammans. men det jag tänker på mest när jag ser dom är att jag vet hur tjejens bröst ser ut. för det gör jag. hon rick runt toppless i lägenheten med alla lampor på en kväll när jag stog på balkongen.
och vilken granne är jag? grannen utan liv.
ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0