bara himlen ser på

läkemedelsutbildningen var supergivande, jag och mina fina arbetskompisar pia och mammabrazil (marilene) skötte oss exemplariskt dessutom! nästan chockad över hur smart man är fast man inte tänker på det. tur är väl det, att man kan en del om det man gör. man tänker ofta att det är en självklarhet, att alla borde kunna det man kan. och att alla borde förstå. fast det är ju inte riktigt så. fördjupning inom läkemedel och dess verkan/biverkan olika frågeställningar och lite prat om psyk, deppression och oro. dessutom fick man gofika. kaffe och avancerade kakor!
efter utbildningen gick jag en snabbis på stan innan jag våldsgästade,  käkade lite middag och nu är jag hemma en snabbis för att snart promenixa tillbaka genom stan dit jag kom ifrån och kika på lite hockey. kom igen nu brynääääääs guldet ska heeeeeeeeeem! haha. eh? det där var inte riktigt jag. men hejja hejja!
tre personer har sagt att jag ser ut som en estet idag också. att jag "klär mig som en estet ibland med lite konstiga kläder som man inte riktigt förstår. vet vet. kanske gör det. inte tänkt på det förns nu.
det blåser, men det blåser varma vindar och jag är sjukt glad! imorgon ska jag göra en natt på jobbet och innan det ska jag träffa jossan, fina fina jossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0