nananananaaaa nana nana







idag har jag vart med karin. vi har stått på stortorget och klappat händerna och kollat på BIF. det var kul! imorgon jobbar jag dag men just nu skiter jag i det. för jag e sugen på vin. jag behöver vin. jag vill gå ut ikväll. bara vara glad. den här helgen har varit den roligaste och jävligaste någonsin, typ. igår låg jag hemma med ångest men karin var snäll och inte lämnade mig, vi gick till gdg och köpte chips sen till donken o köpte cheesbuuurgers. alltså. det är inte lätt att vara jag. vin + en eldig carro är aldrig en bra kombination. jag har för mycket känslor i kroppen. och jag blir inte sååå förbannad sååå lätt. det som gör att jag får ett raseriutbrott är när folk inte förstår mig. allt bottnar i frustration alltså. fatta mig så är jag from som ett lam. lovar.
sen visst. jag kan bli lite väl eldig ibland. men det är ju för att jag känner mig oförstådd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0