måndagslunch!

jag känner att gamla carro är påväg tillbaka. matlagningscarro. tror det har nåt o göra med det här nya köket. eller så är det bara så att jag är gladare nu. livet känns en aning lättare. det är ljusare ute. skitsamma. det jag skulle komma till var att jag precis gjort crêpes med champinjonstuvning till lunch. har jag gjort crêpes förut? nej. men jag gjorde det idag och snacka om att jag lyckades. muuuums.
nu har jag exakt 20 min på mig innan jag måste börja röra mig mot jobbet. tänkte försöka hinna slänga i mig lite kaffe också. så jag blir pigg och glad. eller pigg iallafall. glad är jag redan!
kul bild det blev förresten. ser ut som om jag hugger mig själv i halsen. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0