april 6 - fröken trött

åh. idag är jag trött och mår illa. för att jag är så trött. ångrar verkligen att jag tagit på mig heldagar HELA påsken. medans andra är lediga och ska äta mat med släkten och dricka öl så ska jag jobba. blä. är så sjukt otaggad så det finns inte. menmen, det är bara att bita ihop och kriga på! finns lixom inget annat. fick iallafall skjuts hem av söta mimmi. ska nog åka med henne till jobbet imorgon, otroligt skönt när man börjar sju och slutar 20. då är man inte sugen på att prommenixa.
min dag innan jobbet var iallafall guld. jag fick frukost på sängen. jordgubbar, tänt ljus och en cosmopolitantidning. typ wow? vad hände?
sen var jag i valbo en sväng, käkade på ikea och kikade lite på owejansson.
hanna, förlåt för att du fick klättra över grinden inatt. jag älskar dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0