allt är tillåtet i krig och kärlek

jag vill bara att du ska se mig. att du ska se hur bra jag är. hur charmig jag är. hur fin jag är. hur snäll jag är. hur smart jag är. jag vill att du ska se mig. och jag vill att du ska inse hur mycket jag tycker om dig. och hur mycket du tycker om mig. för det vet jag att du gör. sorgligt nog vet jag att du inte kommer inse någon av sakerna medans jag fortfarande är kvar.
jag känner inte igen mig själv. varför klamrar jag mig fast vid någon som inte bryr sig om att hålla fast vid mig?
har sagt det förut och jag säger det igen, jag hatar kärlek, its not for me. tydligen.
Release me, release my body. I know it's wrong, so why am I with you now?


I say release me, 'cause I'm not able to convince myself that I'm better off without you


Yeah, it's perfectly clear, that love's not what you need. I tell you I don't care, but I don't want to


Anything that you say, I hear myself agree. and I don't recognize, what i've turned into.


I don't know why I want you so, 'cause I don't need the heartbreak. I don't know what addictive hold,


You have on me I can't shake No, I'm not in control, so let me go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0