11.11.11 - W O W

fan vad alla tjatar om dagens datum. blir galen! WOW det är 11.11.11 idag. vissa hann tillochmed ta kort när klockan stod på 11.11 också. pratade med storesyrran imorse, hon tyckte också det var töntigt. och jag menar. det är ju samma sak nästa år, sa jag. ska fan sitta o vänta på att printa bilden den 12.12.12 och klockan e 12.12.
haha. så säger tessan, ja, det är ju samma sak 13 också. 13.13.13. haha öööh nej tessan. 12 är den sista månaden vi har.
kan stolt säga att jag är den smartaste av 4 syskon. hur otroligt det nu än låter.
Har pratat med hanna en hel den idag också. satt lite småplaner i gungning kan man väl säga.
nu ska jag ta och länga i mig lite lunch, duscha och dra ner på stan! Ska gosa till det med ett glas vin ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0