december 2 - all this time, you have had it in you, you just sometimes need a push.

Man behöver inte läsa nyheterna längre. Det räcker med att man loggar in på facebook när man vaknar, så får man lite update om det allra senaste. som idag. sjuhundrapers berättar att bocken brunnit. happ. tyckte det var lite väl tidigt att brinna upp om jag får säga det själv. jag hann ju inte ens se den.
Nu ska jag upp och käka lite frulle, sen ner på jobbet för möte med ssk 11, sen ner på stan för en prommis med jossan, sara och hunden. sen hem och ta tag i lägenheten. alltså, det måste vara nån som smygbor hos mej? kan ju knappast vara jag som får det att se ut såhär? eller?
nu: frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0