SÅ SJUUUKT SNYGG!

blev tvungen att låna den här bilden av hanna för att visa på en bättre bild hur hon blev i håret. Råsnygg!
Min kväll blev inte riktigt som planerat. Men så är det ibland, man kan inte vara på topp jämt. Blir till att ligga i soffan och kolla på tv för mig själv ikväll, tills fyra packade brudar kommer och söker tak över huvet någon gång inatt.
Tallåsvägen börjar likna ett härbärge men jag tror på att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Så, välkomna att slagga på min soffa Malin, Lina Amanda och Chatrin!

Imorgon ska jag och den här snyggingen bege oss till den stolta fristaden eskilstuna för att fira Emil som fyller 20. Hoppas att mitt partyhumör anlänt för då blir det röööööööööööööööjjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0