i know you feel where i'm coming from, regardless of the things in my past that i've done. most of really was for the hell of the fun, on the carousel so around i spun with no directions just tryna get some

Det finns så mycket som jag vill göra. Så mycket som jag drömmer om, som jag måste göra. Vissa saker som jag inte kan göra. Som jag måste förhandla bort. Jag vill åka iväg ett tag. Orkar inte stå och stampa på samma ställe. Samma jobb. Måste göra något annorlunda. Jag vill ta ett steg framåt i livet. Jag vet att jag alltid ska vara så drastisk, dramatisk. Men jag är sån. Måste få göra något för mej själv. Hitta livsglädjen och gnistan i mitt liv igen. Det är väl inget fel med att vilja det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0