Blue to grey, Grow up and blow away

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag ligger i sängen och har precis vaknat. Jag har så ont i magen av glädje. Som ett barn dagen innan julafton. Precis så känner jag mig! På måndag skriver vi kontrakt och den första juni har jag och frank ett eget hem. Jag har inte ens fyra veckor kvar hemma, vilket känns ganska galet. Jag har ändå varit borta rätt mycket mina 19 år som jag bott hemma. Men nu känns det verkligen att jag ska flytta hemifrån. Dags att bli vuxen eller något... Och det känns precis som det ska kännas, helt jävla rätt!

Nu ska jag packa träningsväskan o dra till gymmet med brudarna, sen blir det en lunch på trillin innan dagens enda lektion, psykologi.


Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0