20 april 2010

Här har ni tjejen som återupptagit träningen igen efter dryga 1½ månads semester från allt som har med nyttigt och motion och göra. Jag började dagen med ett joggingpass runt östby med mamma 8 imorse och nu är jag hemkommen från gymmet för ganska precis en timme sedan. Och gissa vad?
Samma brud har sprungit sammanlagt 9 km idag! wow wow! Latmasken som stannade hemma från skolan idag (nämner inga namn men ni vet alla vilken hon är ändå vid det här laget). Så jag kan föresten lika göra skriva
C   H   A   T   R   I   N. Med en puls på 190 kutade hon också nästan en mil idag. Och det här var bara det vi sprang, vi körde ett gympass efter också.
Nu är jag laddad och på gång igen! Jag ska inte ligga i vassen i år. Inte i år igen.

Vi fortsätter väl på samma bra spår och talar om att som den sanne underlige konstnär som jag är fick jag MVG i bild idag. Jag förstår inte riktigt varför men det känns schysst. MVG i estetisk verksamhet. Hade ni aldrig kunnat tro va?

OCH jag får tillbaka 780 spänn på deklarationen. Och jag VET att det är en hundradel av vad alla andra får, tex. Jossan som skulle få generösa 9000 kronor. Men jag är glad för det ändå. Jag behöver inte betala i år heller, istället får jag lite pengar. Här är man glad för det lilla! :)

Imorgon är det skolan från 07.15 som gäller, efter det blir det kalas hos morfar som fyller 80 och på torsdag drar jag till eskilstuna. Jag har redan planerat att jag och frank ska ha en hälsosam helg och vi ska springa en massa i våra matchande Tee's och äta sallad. Jag kan aldrig vara lagom med min träning. När jag kommer igång blir jag verkligen en träningsnarkoman på alla sätt.

Avslutar inlägget med att säga att jag ska sova, som vanligt.
...Men ni fattar säkert att jag inte kommer slockna förns om några timmar ändå.
Det är som vanligt helt enkelt...





Kommentarer
Postat av: DU VET VEM

I LIKE THIS! HAPPYFACE!

2010-04-21 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0