we will rock you

aldrig.mer.supa.dagen.innan.jobb

igår drog jag och brudarna ut på en riktig spontankväll. efter att vi fått dissen av 4 pers som inte var taggade på att festa så gick vi till rockbaren, efter det goya, och efter det rockbaren igen.
Nu är det ju så att jag alltid har roligt med mina bästa kompisar, men den senaste delen av kvällen vill jag helst glömma.



Speciellt den delen där jag vaknade upp brevid en kille med grön tröja och oranga sneakers. (ta det inte på fel sätt nu) och insåg att jag skulle jobba på mässan. Men, vuxenpoängsamlare som man är drog jag på mej kläderna och åkte till sandviken. Jobbet har gått hu bra som helst. Aja, ni kan ju se själva vad min söta chef skrev till mej nyss. Nu kommer chatrin när som helst, vi ska börja fixa till oss till annies rockfest. Jag är taggad!

"Tack för en kanonbra insats idag på mässan, jättenöjd är jag och du kommer att klara det här fint...det lovar jag dig!!!! Du är omtyckt bland kunderna det syns gumman, ha en supertrevlig kväll, så hörs vi ang morgondagen, kram på dig..."


Och jag avslutar med en chatrin.

- WHOS THA BEST???
(ingen svarar)
- CARRO EEEEEEEEEHN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0