I am on your side

Imorse väcktes jag utav amanda och hennes hund som hoppade upp i min säng. Alltid lika trevligt hur hon bara kan komma hit, slita upp dörren och gå in. Vi fixade lite frulle, snackade skit och sen åkte hon hem igen.

Nu har jag varit duktig och ringt försäkringskassan och lämnat en massa uppgifter, öppnat en massa post och hittat en faktura som jag måste betala. hatar att göra vuxengöra. jag är fortfarande för liten för sånt! haha



sorterat lite på rummet har jag också gjort. liiite ivarjefall!

Kommentarer
Postat av: Amanda

pinsamt att du har den där fjolliga hunden där....... hahaha :D

2009-10-29 @ 22:47:51
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0