I see the starlight shining in your eyes

hade säsongens första uteträning idag! guuuud vad härligt det var att rida på utebanan, bara jag, martia och coach frida! gick dessutom hur bra som helst. :)
har ganska mycket träningar nu innan afet åker hem igen. kommer bli så ledsen, så mycket som jag har jobbat med den hästen! jaja, that's life.



idag var det muntligt spanska prov, gick super! både jag och amanda skrapade ihop till ett vg+. Kan inte bli så mycket bättre när man pluggar på tåget på väg in till stan? :) Efter att vi slutat tog vi en sväng i lite affärer sen åkte vi hem till mej och firade med chips, sen sov vi till 4 :) finns det något skönare än att gå och lägga sej och sova mitt på dagen? haha Sova är nog det bästa jag vet! Sova och äta... och skratta.

nu ska jag tvätta av mej sminket, slå en pling till amanda och efter det säga godnatt till den hemliga personen som ingen vet vem han är, ni stör er på det och jag tycker att det är skitkul, faktiskt! så, stör på! haha

Puss och Godnatt!

ps. morr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0