sommarlov

sitter här och hostar och snorar som bara den, men vad gör det om 10 år?
vi har ju faktiskt sommarlov nu!

igår morse när vi skulle åka in till skolavslutningen så gick inte tåget för att det hade rasat nåt träd på nån ledning eller nåt. i klänning och bara ben fick vi vänta på ersättningsbuss som tog 1½ timme på sej att komma.
skitkul att vi missade allt roligt och fick vara med på avslutningen i 20 minuter. Efter det drog lite tjejer från klassen och lunchade på 9an,  sen blev det hem och byta om till jeans och tillbaka in till stan igen där vi tog bussen till forsbacka.
klassen (tbs familjen) plus lite annat folk var hemma hos malin i min klass (och hade sekt-möte), det var lyckat och verkligen över förväntan! Tack för det Cop/Bp2b. Käkade, drack och shejkade. Efter nån badtur i iskallt vatten skulle jag ta mej in till stan.
Åkte snålskjuts till sandviken och sprang och hoppade på en buss till gävle. mötte upp amanda som hade vart ut på krogen och gick upp till robins lägenhet på söder. Vi beställde en taxi hem till stigslund senare på natten men när den väl kom insåg vi att vi inte ville lägga pengar på det, så vid klockan 4 på morgonen vinglade vi hem genom hela stan.
Så jävla underbart att slänga sej i sängen efter den promenaden!

Hade väl planer på att dra ut ikväll igen, men efter gårdagens festande (med feber) så känner jag mej inte jättebra idag. helst av allt skulle jag vilja klunka upp en flaska hostmedicin eller något.





















har snott lite bilder från jossan och fridas facebook, jag har inga bilder från kvällen än.

Nu ska jag ringa födelsedagsbarnet :)
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0