jag sover bort mitt lov

Godmorgon. Helt ärligt så känner jag att jag vill börja jobba snart. Jag gillar när man har lite rutin i vardagen. För tillfället så bara sover jag. Jag blir väckt vid den här tiden, går ner och äter något framför tvn, går upp och lägger mej, vaknar vid fem, sitter vid datan ett tag och slänger iväg lite sms/samtal, somnar igen, vaknar vid 8 och dricker lite grönt te och trycker i mej en macka, går och lägger mej vid datan sen somnar jag och sover tills nu.
Det kan ju fan inte vara sunt.... Ikväll ska jag träna ivarjefall så nu ska jag hålla mej vaken tills dess!
Kanske tillochmed ringa amanda och fråga om hon vill göra mej sällskap så jag inte somnar.
Hmmmm aaaaa. :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0