gud vad ni spekulerar

jag brukar inte skriva arga saker här, eller skit om någon.
men om jag lessnar och skriver något elakt/ironiskt/kaxigt osv. då jävlar börjar ni spekulera på vem det är jag skriver om på en gång!
ni är för roliga! ni kan fortsätta försöka lista ut vem det är.
om ni inte har gjort mej något, varför ens ta åt sej? i don't get it.
jag tror inte ens personen det handlar om läser min blogg om jag ska vara ärlig.

annars vill jag bara hälsa att jag just för tillfället är världens gladaste person.
vi har sommarlov, om en vecka kommer baaaabe (ja!), jag har världens bästa vänner och jag trivs!
Känns det jobbigt att jag är nöjd? in your face. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, skriver man ett kaxigt inlägg så får man nog räkna med komentarer....



Pus mami

2009-06-09 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0