amandas första dag på tvätten

amanda säger (19:22):

när vi stod och hängde idag så stog jag och snacka ett bra tag med en tjej

sen börjar vi skämta lite och sånt.. ah du vet?

vad tror du flyger ur mig då?

hahaha
amanda säger (19:23):

"undrar hur många som haft sex i dom här lakanen..?"

??????????!

seriöst? där står jag och hänger hotell lakan också kommer de där, bara plopp

amanda säger (19:24):

aja, hon garva bara iaf, men ändå..

saker har liksom bara börjat hoppa ur munnen på mig! :/


Kommentarer
Postat av: Amanda

vafaaaaaaaan!

2009-06-15 @ 19:33:52
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA, FAN VA KUL :D

2009-06-15 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0