Well it started out just like a dream

Shit. Ni vill inte ens veta vad jag gjorde nyss. Jag åt ett helt glasspaket själv. ÅNEJ jag sa det... Fy fy och igen fy på mej. Jag behöver och borde inte smälla i mej så mycket kalorier. Blä. Dessutom kollade jag på topmodel medans jag gjorde det och jag bara kände att nu ska jag fan sluta med denna jävla skräpmat. jag ska träna och bli fit for fightI På menyn ikväll blir det sallad i think.

Nu ska jag gå ner i källan och se om jag hittar på lite gamla kläder och sen ska jag rensa min garderob och städa mitt rum så att det blir sådär mysigt och fint igen. Jag har ett ganska stort rum men nu ser man inte ens golvet. Jag har kläder överallt!

Vi får se hur jag gör imorgon om jag ringer till min praktik och hör om jag får komma dit eller om jag ska vara sjuk imorn med. jag vill ju inte smitta nån (hehe). Tror ivarjefall att det var amanda som gav mej den här jävla förkylningen för både hon, hennes mamma och två brorsor är sjuka. Och hon drack ur samma cola som mej senast igår.

Vill verkligen in till stan sen i vilket fall som helst. Vill köpa ett par slitna jeans, (eller om jag ska låta annie slita ett par åt mej, jag vågar inte göra det själv) och en mysdress till thailand..
SHIT, jag fattar inte. Snart är det bara två veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ooooops, hehe

2009-01-29 @ 17:55:52
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0