hellre o (med tva prickar) - kand an okand.

hahah, ja det skulle man nog kunna saga. igar var vi ju somsagt bjuden pa en bartenders 20-arsfest. det var rigtigt javla roligt! Det ar helt sjukt hur mycket vi ar ute och far har, och kul ar det! Pa dagarna steker vi och pa kvallarna dansar vi sonder oss. Det ar sa kul nu nar man borjar kanna folk. igar sa gjorde polisen en razzia (?) hos vara norska kompisar. och visst hade dom typ tre joint sa dom fick aka raka vagen till polisen har. saa javla hemskt. har varit orolig som fan. men ena killens pappa fick betala ut dom sa det gick bra. aven om det at dumt att roka pa sa ar thailanskt fangelse inget man fortjanar. ojh, det at typ doden. men men. jag har en beundrare har ocksa. en kille som ar sa kar i mej! han ger mej blommor pa trappen nar jag vaknar och igar fick jag en ring av han, opch han hade en till sej sjalv med.haha. nej men han e sot. idag holl robin pa o kliva pa en giftorm och igar var jag och amanda ute och paddlade kanot poch valte med alla klader o allt pa. sen kom vi inte upp igen sa alla pa stranden skratta som fan. nu maste jag ga. PUSS


Kommentarer
Postat av: Josse the one and only

carro jag saknar dig så fruktansväääääärt

2009-02-25 @ 16:28:30
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0