hej från e-tuna!

Jaha, då sitter man ensam hemma hos älsklingen. Eller ja, jag och pappa Ola. Funderar på vad jag ska hitta på tills man blir hämtad för lite kina-lunch. Har knappt koll på dagarna men på Onsdag beger vi oss mot Gävler jag och Frank. Blir att sova kvar en natt på stigslund för att sen åka till ockelbo på nyår. Planerna inför det är väl fortfarande oklara. Men jag hoppas att brudarna hinner styra upp något innan vi kommer hem;)
Ska bli så sjukt roligt att träffa mina tjejkompisar snart! Även om jag trivs såååååå bra här hemma så känns det som om jag varit borta en evighet.

Vi har inte gjort så överdrivet mycket heller. På juldagen var vi ut på krogen med franks moster. 240 spänn i inträde på det där jävla stället! Men i övrigt var det rätt skojj. Sen har vi varit ute på tuna park och kikat in mellandagsrean. Jag fick en grå tunika av frank och köpte en herrskjorta. Igår skulle vi också ut och kika en sväng men vi hann bara käka sen dog bilen.

Aja. Mest en liten update så ni vet vad jag gör här borta.
det går iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingen nöd på mej med vääääääääääääääääääääääärldens bästa boyfriend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0